Despre mine

URLATI, ROMANIA
Suntem cei care ne vom face vocile auzite , si vom da viata comunitatii noastre prin copii nostri talentati .Daca esti urlatean si vrei ca talentul tau sa fie cunoscut, vino in echipa noastra.Vrem ca aceasta minunata generatie de tineri, sa se afirme prin abilitatile si talentele ei asa cum merita.Ce isi propune .... -Vocatia fundatiei este aceea de a invata din puterea comunitatii , demersul fiecaruia la dezvoltarea personala se face cu convingerea ca puterea unei comunitati este mai mare decat aceea a tuturor membrilor comunitatii la un loc. Prin ce mijloace..... -organizeaza ateliere de creatie, seminarii, workshop-uri, intalniri, expozitii in folosul membrilor sai. -pune la dispozitia acestora spatiul de a experimenta , ca mijloc pricipal de dezvoltare si faciliteaza intalniri cu oameni pregatiti in domeniul de interes pentru dezvoltarea personala.

vineri, 4 februarie 2011

POVESTEA DE INCEPUT

     Ca orice entitate non profit şi noi ne  înscriem în rândul celor care doresc să transforme viziunea celor din jur , astfel încât cei aflaţi în anumite nevoi permanente sau temporare să poată fi ajutaţi.
     Dar cel mai important pentru realizarea viziunii  a fost să înţelegem că, noi înşine avem şansa să ne schimbăm pentru a merge mai departe.
      Aceasta etapa ne-a dat posibilitatea de a reforma organizaţia noastră , care de la data infiinţării ei din 1995 a desfăşurat acţiuni înscrise în statutul ei, conform mentalităţilor acelor vremuri.
      Dar timpurile se schimbă şi noi avem acum şansa să adaptam totul la noua noastră viziune .
       După ce personal am trecut prin experienţele necesare şlefuirii celor mai frumoase faţete ale mele, am descoperit comori sclipitoare care au trebuit aduse la suprafaţa şi lasate să se manifeste, aratandu-mă lumii aşa cum sunt, plină de lumină şi culoare.
      Când am aflat cine sunt , am îndrăznit să mă întreb şi ce treabă am .
       Raspunsul venea pe masura ce păşeam în povestea mea, şi astfel povestea este gata creată şi pregătită pentru materializare.

     Să deschidem cartea şi să începem povestea.......

     A fost odată..............o frumoasă fată ce credea că TREBUIE SĂ  ...îi ajute pe cei din jur, mai năpăstuiţi de soartă. Desi lucrul acesta se întampla , parcă nimic nu se schimba în jurul ei.
    Când a înteles că drumul pe care merge nu este cel drept , a apelat la un întelept să ii spună care este drumul, iar el în întelepciunea lui i-a spus că este LIBERĂ SĂ ÎSI ALEAGĂ DRUMUL.
   Din acel moment, totul a căpătat alt sens-pentru că a ales altă viziune.
  A ales să meargă pe un drum plin de soare şi culoare  şi nu mare i-a fost mirarea când a observat că nu este singură , că mai sunt şi alţii care au aceeasi ţinta.Si aşa , s-au adunat, şi împreuna au stabilit ce au de făcut............
 Aici începe drumul , şi o să îl descriu în următoarea filă de poveste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu