Despre mine

URLATI, ROMANIA
Suntem cei care ne vom face vocile auzite , si vom da viata comunitatii noastre prin copii nostri talentati .Daca esti urlatean si vrei ca talentul tau sa fie cunoscut, vino in echipa noastra.Vrem ca aceasta minunata generatie de tineri, sa se afirme prin abilitatile si talentele ei asa cum merita.Ce isi propune .... -Vocatia fundatiei este aceea de a invata din puterea comunitatii , demersul fiecaruia la dezvoltarea personala se face cu convingerea ca puterea unei comunitati este mai mare decat aceea a tuturor membrilor comunitatii la un loc. Prin ce mijloace..... -organizeaza ateliere de creatie, seminarii, workshop-uri, intalniri, expozitii in folosul membrilor sai. -pune la dispozitia acestora spatiul de a experimenta , ca mijloc pricipal de dezvoltare si faciliteaza intalniri cu oameni pregatiti in domeniul de interes pentru dezvoltarea personala.

joi, 17 februarie 2011

GRADINA VIETII MELE

         La inceput am ascultat si am vazut gradinile altora.Nici nu imi puneam problema ca merit si eu o gradina......Dar intr-o noapte am deschis usa sufletului meu , sa vad ce pot gasi.
        Am pasit cu grija, curioasa de peisajul care mi se revela in fata ochilor sufletului meu, si m-am lasat purtata in calatorie - doar eram invitatul de onoare al propriului meu suflet cu toate onorurile.
       Am privit in jur si era destul loc , parea curat , dar nu era cultivat , astepta gradinarul sa isi desvarseasca creatia.Deodata m-am luminat, intelesesem pentru ce fusesem invitata in calatorie  -trebuia sa inteleg care este urmatorul pas pe care aveam nevoie sa il fac, in opera mea de desavarsire a cautarilor si transformarilor.
       Cand s-a luminat de ziua, am stiut ca aceasta gradina exista aievea si in realitatea fizica  , chiar sub ochi mei dar nu o vedeam.
       Si conform planului sufletului am inceput sa asez in straturi iubirea si bucuria de a intelege mesajul mamei pamant care imi transmitea ceea ce avea nevoie de la mine , apoi alaturi mine au venit si strabunii care imi dadeau o mana de ajutor in curatarea ranilor sufletului lor si care ieseau la suprafata pamantului sub forma de cioburi (sau lacrimile lor)si alte gunoaie.Am curatat, am curatat,....am plins odata cu mama pamant si impreuna ne-am vindecat lacrimile pana cand brazda era pregatita sa primeasca noile seminte .
       Le-am ingrijit cu iubire , le-am prezentat toata familia mea si le-am cerut permisiunea ca impreuna sa le crestem, sa le culegem roadele invatand sa ne acceptam , sa ne iubim ,sa avem incredere unii in alti , stiind ca aceste roade sunt cea mai de pret avere a noastra si care va dainui .
       Acum am gradina mea, care este VIATA MEA- si stiu ca  este plina de culoare , soare, mireasma, bucurie si cantec. Daca vreau ceva nou in viata mea - ma duc la brazda de pamant si pun SEMINTELE  a ceea ce doresc sa am... sau sa fiu.
      Sunt creator si pot avea orice - pentru ca am inteles o lectie importanta - ca numai de tine depinde sa fii ceea ce vrei , iar ceea ce ESTI se manifesta chiar ACUM.
      Nu da vina pe nimeni pentru ceea ce nu ai manifestat inca , pentru ca de fapt ai uitat sa iti cureti gradina si sa pui semintele in brazda.
      
IDA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu