Despre mine

URLATI, ROMANIA
Suntem cei care ne vom face vocile auzite , si vom da viata comunitatii noastre prin copii nostri talentati .Daca esti urlatean si vrei ca talentul tau sa fie cunoscut, vino in echipa noastra.Vrem ca aceasta minunata generatie de tineri, sa se afirme prin abilitatile si talentele ei asa cum merita.Ce isi propune .... -Vocatia fundatiei este aceea de a invata din puterea comunitatii , demersul fiecaruia la dezvoltarea personala se face cu convingerea ca puterea unei comunitati este mai mare decat aceea a tuturor membrilor comunitatii la un loc. Prin ce mijloace..... -organizeaza ateliere de creatie, seminarii, workshop-uri, intalniri, expozitii in folosul membrilor sai. -pune la dispozitia acestora spatiul de a experimenta , ca mijloc pricipal de dezvoltare si faciliteaza intalniri cu oameni pregatiti in domeniul de interes pentru dezvoltarea personala.

vineri, 4 februarie 2011

LA RASCRUCE DE DRUMURI

          Când te afli la răscruce de drumuri, întreabă-te cum ai făcut să ajungi acolo ? Si dacă eşti în situaţia de a alege, deja ai făcut un pas important .Acum trebuie să ridici piciorul şi să treci pragul drumului care te vrea.  Dar tu stii ce vrei ?

          Nu ai timp să mai faci evaluări ,trebuie să iei o decizie chiar acum...... închide ochii ....si chemă-te pe tine în interior, acolo în gradina sufletului tău vei găsi tihna şi inspiraţia care te vor călăuzi pe drumul tău.
         Acum ai şansa să poţi găsi seva din care te vei hrăni pentru tot ce vei intreprinde de acum încolo.
         Ea este conţinută  de pământ, de soare , de vânturi , de stele si de zâne.
         Am păşit pe pământul-mama,  care mă creste şi hrăneşte, am simţit mirosul iasomiei în prag de seară, m-am afundat în iarba umedă şi m-am contopit cu sinele meu până am atins inima pământului.
         Ea pulsa cum numai o inima de mamă ştie, şi când m-am prins în ritmul ei am primit vibraţia pământului în totalitatea mea.
       M-am scăldat în apele care imi sunt sevă , care mă oglindesc.
       Am tâşnit împreună  spre  tatăl-soare care mă încalzeşte şi mă creste, m-am prins în horă cu păsările cerului , am atins aripile lor şi după ce le-am lăsat în urmă, am păşit în energia galbenă vâscoasă a soarelui, am absorbit o parte din esenta lui, şi eram gata să mă înalţ.
        

 ZBORUL CATRE CURCUBEU
Am prins cu ambele mâini soarele,
L-am mângâiat şi ce crezi că  am simţit
bucuria şi fericirea lui.
Pâlpâia şi tremura ,
M-am speriat şi eu puţin
Că era aşa de autentic, încăt,
Toată căldura lui cănd s-a revarsat peste mine,
M-a făcut să stralucesc ca el.

O randunică m-a văzut ,
Si cu aripa ei m-a atins ,
Crezând că sunt chiar cel
Pe care îl caută în fiecare zi.


Ida

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu