Despre mine

URLATI, ROMANIA
Suntem cei care ne vom face vocile auzite , si vom da viata comunitatii noastre prin copii nostri talentati .Daca esti urlatean si vrei ca talentul tau sa fie cunoscut, vino in echipa noastra.Vrem ca aceasta minunata generatie de tineri, sa se afirme prin abilitatile si talentele ei asa cum merita.Ce isi propune .... -Vocatia fundatiei este aceea de a invata din puterea comunitatii , demersul fiecaruia la dezvoltarea personala se face cu convingerea ca puterea unei comunitati este mai mare decat aceea a tuturor membrilor comunitatii la un loc. Prin ce mijloace..... -organizeaza ateliere de creatie, seminarii, workshop-uri, intalniri, expozitii in folosul membrilor sai. -pune la dispozitia acestora spatiul de a experimenta , ca mijloc pricipal de dezvoltare si faciliteaza intalniri cu oameni pregatiti in domeniul de interes pentru dezvoltarea personala.

miercuri, 18 mai 2011

Luna plina din gradina

       Aseara ne-am lasat ,,vrajiti'' de farmecul lunii pline.In fiecare luna calendaristica , LUNA cea mare si galbena isi arata cele doua forme ale ei .
       Cu instrumente astrologice adecvate am asteptat impreuna cu prietenii mei aparitia ei, care a fost deosebit de mareata , pe un cer senin si un aer racoros.
       Privind prin lentila TELESCOPULUI care imi aducea tot mai aproape suprafata luminoasa a lunii, am fost impresionata de freamatul energiei acestui astru .
      Apoi, am lasat deoparte tehnica, si am permis privirii mele sa se indrepte spre straturile de legume, care in lumina lunii prindeau viata.
     Am citit eu intr-o carte ca noaptea plantele cresc precum in poveste si postura lor dreapta, imi confirma acest lucru. Se simtea bucuria rosiilor   cand luna le mangaia, frunzele aveau un murmur fin, iar pasarile erau intr-o cantare magica.
     De ce a fost speciala aceasta LUNA? Pentru ca  si eu ma simt speciala cand   permit sa   coboare maretia universului in mine.
     Suntem facuti din acelasi aluat , adica suntem  ,,mici universuri'' in care sunt cuprinse  soarele si luna,  stelele si marile, norii si pamantul cu alte cuvinte suntem ,,praf de stele''.
      Nu uitati cand priviti LUNA sa luati putin din praful ei magic, si aruncati-l peste voi si semenii vostri, si ve-ti simti ca SUNTETI SPECIALI.

Gabriela Enache
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu